torsdag 17 juni 2010

Sommar!

Long time no seen...
För längesen brukade jag blogga i alla fall en eller två gånger i veckan..
Sen blev det mycket att göra. Jag har bara sytt och jobbat och njutit av min familj. Så jag glömde visst bort detta.
Min nya symaskin är nu äntligen hämtad och den går som en klocka! Något jag inte är bortskämd med.. Inga trassliga trådar och jag ser faktiskt det jag syr (lampan i min gamla maskin gick sönder och jag kunde inte byta den).

Den här omlotten sydde jag i våras när jag längtade efter sommaren som mest.. Nu är den här och jag bara njuter! MIDSOMMAR står för dörren och kanske det är någon liten tjej som vill vara fin i denna söta omlott då? Storleken är ca. 92 och kan användas i alla fall till 104.
Den kostar 229kr.
Cooling-Oskar
Galen-Sixten
Nu är sommaren här! Njuuuut!
Tack igen Simsalabim för mössan jag vann!
Kram Sophie



5 kommentarer:

  1. Härlig tunika! Den kommer nog inte få hänga länge i ditt skyltfönster. :-) Kul att ni gillade mössan!

    SvaraRadera
  2. Aha...den där känner jag igen!!! Jag valde mellan den och den fina som jag till sist tog i stället. Den ska för övrigt användas tillsammans med en Makrill klänning på midsommar tänkte jag:) Det låter som att du är inne i ett härligt flyt...underbart att höra!!! Trevlig sommar...tittar förhoppningsvis in snart:) När har du semesterstängt?

    Sommarkramar

    SvaraRadera
  3. Härlig tunika, verkligen "midsommrig" =) Det låter sunt att bara njuta av familj och sömnad och hålla sig borta från datorn. Tror man behöver det ibland. Höll mig 1 1/2 mån förra sommaren, tror inte jag klarar det i år :z

    SvaraRadera
  4. Åh, tack för din fina kommentar på min blogg, det gör mig glad! Dina omlottisar är ju så härliga! Jag skulle ju komma förbi tant Grön innan jag åkte men hinner/hann inte. Men jag kommer ju ner till stan igen. Sy på, blogga lagom o njut av dina killar, det är det viktigaste.

    SvaraRadera