onsdag 10 mars 2010

Får ingenting gjort....

Blev det inte vår då eller?
Nyss värmde solens strålar igen. Minusgrader igen...
Bloggandet har tyvärr blivit lidande när barnen, sjuka, fått följa med mamma på jobbet..
Det blir liksom ingen ork över till något kreativt heller, tråkigt tycker jag!
Men en loppisrunda med en nyfunnen loppisvän i måndags muntrade upp! Har letat efter en snygg fåtölj jättelänge och så äntligen stod den bara där framför ögonen på mig! Med en puls på 250 sprang jag så runt och högg första bästa personal, Hur mycket kostar det? 350kr. Va? Hörde jag rätt? Teak och skinn! 350kr!!!!! Ja, om jag har en lyckodag så är det den 8/3..
På kvällen kollade jag in på bloggen och söta hillefant hade gett mig en kreativ-blogger-award!
Tack snälla du!
I butiken har lite mer vårgrejor kommit fram och en helt underbar retrovagn pryder numera skylten!
Pga. barnens hemmavarande har symaskinen fått bli stående men det måste snart bli ändring på det! Massor av saker måste ur mitt huvud!
Innan barnen blev sjuka hann jag sy en söt omlott till Sixten. Är grymt nöjd med muddarna!
Ha det bäst alles!

Gryymt snygg Emmaljunga 70-talare med gul galon/ brun manchster-klädsel i superfint skick!
350kr!!

Omlott med muddar.


Glad Sixten med ny jacka!




6 kommentarer:

  1. Usch! Hur mycket kostar barnvagnen, eller är den inte till salu? Jag vill så gärna ha en sån, fast det kommer vara ett bra tag tills vi får behov för den (bebis är fortfarande i magen någon vecka till)...Om du vill sälja den, får du gärna höra av dig. Vet dock inte riktigt hur det ska gå till, då jag bor i Århus, Danmark, men det är ju en detalj :) Min maildress är prettybydesign@post.com. Mvh Julia

    SvaraRadera
  2. Vagnen kostar 2599kr. Kanske värt en tripp till Malmö?

    SvaraRadera
  3. Barnvagnen är ursöt...liknar den jag själv låg/satt i när jag var liten...men har för mig att den var helt i gul galon med bruna detaljer:) Vad fin omlotttröjan blev...smart med muddar å Sixten ser ju helnöjd ut!!! Jag ska ner till mamma i Malmö imorgon och stannar några dagar...hoppas få tid och möjlighet att svänga förbi din butik.

    SvaraRadera
  4. update???? Asså- :)- tom i vinerkräkshelvetet hinner man updatera!!! Och du då??? Hahahaha! Är du ingen supermamma eller?

    Kramar och tack för att ni ringde i morse!
    kraaaaaaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  5. "GULP" är hur nervös som helst inför dagens händelse...äsch trams! nä det behöver jag inte vara...huvaligen! Jo, med armen är det faktiskt lite bättre idag, nu kan jag sträcka upp den nästan helt, jippi! Hade ett litet smått helvete i söndags av all smärta, men men, man ska inte klaga. Nu vill Micke köpa en hjälm åt mig...och det enda jag tänker på "FRISYREN FRISYREN!!" ha ha nedå...nu ska jag gå och marknadsföra mig själv! Ha en fin dag! Kram petra

    SvaraRadera